Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2009

Το Βραβείο με το οποίο με τίμησε η "Κακός λύκος".



Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:

«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις.Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά.Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι.Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο!Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!Αυτό το βραβείο για Blog, πρέπει να δοθεί σε οκτώ αγαπημένους σας bloggers, και οι οποίοι με τη σειρά τους, θα το προτείνουν πάλι με τη σειρά τους, σε οχτώ αγαπημένους bloggers ο καθ' ένας τους κ.ο.κ.»

Proximidade is described as follows:

"This blog invests and believes in PROXIMITY - nearness in space, time and relationships.These blogs are exceedingly charming.These kind bloggers aim to find and be friends.They are not interested in prizes for self-aggrandizement!Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated.Please give more attention to these writers!This blog award should be sent to your favorite eight bloggers and they, in turn should forward to eight of their favorites"You should include the text for Proximidade (above) in your announcement blog.


Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα που "συνοδεύει" αυτό το βραβείο, όταν απονέμεται από ανθρώπους χωρίς ιδιοτέλεια, χωρίς να περιμένουν τα "ρέστα" δηλαδή.

Η λύκαινα, που επέλεξε και το δικό μου ιστολόγιο προς απονομήν, με έκανε να νοιώσω όμορφα, αφού ήταν κίνηση εκτίμησης των απόψεων που αποτυπώνω στις αναρτήσεις μου και πνευματικής επικοινωνίας.

Προσπαθώ να είμαι όσο πιο κοινωνικός γίνεται, όσο μου επιτρέπει να είμαι, ο ελεύθερος χρόνος μου που όσο πάει και μειώνεται, λόγω της κατάστασης που αναγκάζει όλους μας, φαντάζομαι, να προσπαθούμε όλο και πιο πολύ, να διαβάζω όσα περισσότερα ιστολόγια μπορώ και να επικοινωνώ με όσο το δυνατόν περισσότερα άτομα.
Μα πάνω απ' όλα, να γράφω την πραγματική άποψη που έχω, χωρίς στρογγυλοποιήσεις και χωρίς να την κάνω τεχνητά αρεστή, στο σύνολο και χωρίς να σκέφτομαι τον αντίκτυπο που θα έχει ή την εντύπωση που θα κάνει.

Όσοι το εκτιμούν, το εκτιμούν...

Λύκαινα, με τίμησες και Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γι' αυτό.

3 σχόλια :

  1. Εγώ σ'ευχαριστώ φίλε μου γιάπετ, για τις όμορφες συζητήσεις μας, γιατί και οι τυχόν διαφωνίες που μπορεί να προκύψουν σε ορισμένα θέματα, συζητιούνται πάντοτε στα πλαίσια ενός πολιτισμένου και γόνιμου διαλόγου, με λογικά επιχειρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΙΚΟΣ ΦΙΛΙΑΣ ΟΛΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Σκρουτζάκο, μακάρι να ξαναδώσουμε νόημα στη λέξη "φιλία", έστω και... ηλεκτρονικά.
    Τι να κάνουμε, ας όψεται ωη εποχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails